søndag 25. januar 2009

I just wanna have some fun.. : )

*posere*
*bare stå der, lizm*


Jeans med røde striper, svart singlet og grønt palestina skjerf.


*skjule fjeset*



Giga hettejakke, grønn t-shorte, svart bukse og sjokkesokker.




En blanding av rosa og svart.





Siden mamma og pappa er i bursdag, Miriam og Iselin har lagt seg, må jo jeg finne på noe morsomt. Da endte det emd at jeg leitet gjennom klesskapet mitt, fant noen antrekk og tok de på meg. Siden rommet mitt er litt rotete, tok jeg bildene på stuen..












Tidligere i kveld:






Jeg og Miriam lagde til godteri, så satt vi oss ned og såg på "orps", siden det ikke var noe annet å se på.. Iselin var bare hyper, og hentet nesten hele rommet sitt inn på stuen.. Hun er altså 5 år, og Miriam 9. Jeg holdt på å klikke, men roet meg ned.






Etter en pizza i ovnen, pusset jeg tennene på Iselin, også la hun seg. Miriam skulle absolutt se "hjartet på rette staden" eller hva nå enn den serien heter.






Så gikk hun for å legge seg, og jeg begynte å kjede meg. Tok en svipptur innpå myspace og nettby. Etter det var det på tide og lese og kommentere blogger. Det ble en god del lesing :P





Og nå sitter jeg her og må snart legge meg, siden mamma og pappa kommer hjem i 02-03 tida. Hadde vært morro å døgne, men det går altså ikke.. : (

2 kommentarer:

  1. mhm :) Hadde tenkt å prøve flere antrekk, men bestemte meg for at jeg kunne ende med å være våken hele natta.. xD

    SvarSlett