torsdag 29. januar 2009

Krøller igjen.. -.-







Fant ut at jeg skulle dusje i dag, noe jeg aldri skulle ha gjort... Krøllene bare spratt ut av seg selv når håret var tørket litt, men luggen fikk jeg til å ligge litt på siden. er ikke spess glad i håret mitt, og kunne godt ha tenkt meg fargen i svart, med knæsjfarge striper og "scene" frisyre :D Det er drømmehåret mitt <3






Men uannsett.. Prøven i engelsk gikk vel greit, og jeg ahr bare lest gjennom kapittelet to ganger.. Mamma og pappa har vel snart komt fram til syden. Da jeg klemte mamma tideligere i dag før jeg måtte på skolen, holdt jeg på å begynne å grine. Det var bare tragisk! Ville ikke at de skulle reise.. De skulle ha vært her, og sett på TV nå. Pappa hadde sikkert kom hjem fra en joggetur, men i steden for sitter begge to på et fly. Tenk om flyet kræsjer?! :O






Hadde gledet meg til gymtimen, men vi måtte gå tur i steden for.. Jeg, Alice, Renate og AK gikk seint hele tiden, men ¨på veien tilbake gikk Solbjøg, AK og Ann-Margit fra oss. Vi gikk og gikk, men kom liksom aldri frem. Da hjalp det å høre på poker face fra lady gaga <3






Har vært på fotballtrening, og satt på med Sunniva. Fikk til litt ^^



Men nå sitter jeg her og hører på Declan Galbraith - An angel. Elsker den sangen!

2 kommentarer:

  1. SV: Mamma skjønner heller ikke poenget med blogg :P Men har aldri gitt henne adressen til bloggen min, men ho veit jeg har en :P

    Går nok bra med foreldrene dine, er jo større sjans for å kræsje med bil enn med fly :P

    SvarSlett
  2. haha :P Da er vi to xD Måtte ut med en forklaring på hva blogg er til mamma x]

    Ja, du har rett :P De kom frem i går.. De sendte sms til besta :D

    SvarSlett