mandag 16. februar 2009

Mah <3


I dag har vi vært i kvernsteinsparken. Bussen til meg og Ann-Margit ble forseine, de kom nemlig når det ringte inn. Så vi slo følge hele veien opp, og diskuterte hvem som hadde tatt sånne laaangt fotsteg. Vi endte opp med at det måtte være Jonas og Anders. Det var iskaldt og vått ute, og Ann-Margit hadde ankelsokker på seg og Converse.. Litt vått kanskje?

Jeg var på kjøkkenet med Alice og Ann Kristin, og det gikk greit. Det var en god del av kidze som ikke kunne lage brød.. Noen av brødene ble så store at vi måtte dele de i to.. Vi lagde også suppe, og den ble perfekt som alltid.

Nå skal jeg snart på feleøving, og jeg vurdere å spise litt før jeg drar.. Har heller ikke tatt bilder i dag, and that sucks!

Men men.. Da snakkes vi : )

3 kommentarer:

  1. Sv. hehe du får spare masse penger så du får råd til telefonen da vettu :P Det skal jeg xD

    SvarSlett
  2. Du har så mye mer og blogge om enn meg x]
    Jeg finner ingenting å skrive om, særlig ikke på den brukeren her, som jeg kommenterer med. Siden den bloggen er engelsk. Har jo den norske da på blogg.no, som heter akkurat det samme, men heller ikke der har jeg noe å skrive om --,
    Jaja, jeg ville bare si at jeg leser bloggen din, og bildet du har øverst er veeeldig fint :D

    Charlotte/Miss Fauske @ gSm

    SvarSlett
  3. Linn Marie: Ja, det får jeg xD Men skla ha bærbare PC først.. Søstra mi sletter alle mulige bilder på den stasjoneres, så xD

    Charliecupcake: Haha xD Jeg blogger ikke hver dag, men blogger når jeg har noe :D Jeg bor ganske øde, så det er rart at jeg har noe å blogge om i det hele tatt :O
    takk for at du leser bloggen min <3. Håper du finenr mer å blogge om etterhvert <3

    SvarSlett