onsdag 4. februar 2009

snow, again..

Har ikke fott tid til å blogge på en stund.. På mandag var jeg med renate på dans, og jeg kjøpte dette:




Da jeg kom hjem ville jeg se på TV, og jeg orket ikke inn på PC'n.



Tirsdag var jeg på fotball trening. etter skolen såg jeg på TV, så vare det middag og lekser. Treningen var ikke så hard, men da jeg kom hjem var jeg kjempesulten.



I dag fikk vi tilbake engelskprøven, og jeg har visstnok 5/4.. Det betyr noe sånt at jeg har en bladning av 4 og 5 tror jeg.. I engelsk timen tok alle i klassen på hetten, og læreren merket ingenting. Så hørte vi på: i just called to say i love you fra Stevie Wonder. Vi ville høre den en siste gang.

Snøen har komt back, noe jeg ikke er glad for. Den kunne ha holdt seg der den kom fra!






Renate og Robin :D

2 kommentarer: