tirsdag 10. mars 2009

Lite blogging..

Vet det har blitt lite blogging i det siste, og jeg må snart legge meg nå. eller rettere sagt fortsette på leksene.

I helga hadde jeg bursdag, og ble 14 :D Lørdagen faktisk ;] Fikk ikke PC, men en film, øreringer, mentos og 1000 kr ^^ Ble fornøyd med det ;]

Fredagen ble Renate, Alice og Ann Kristin med hjem. Eller, Ann Kristin kom litt senere. Vi gikk på kino, twilight, og jeg og Renate drømte oss vekk. Vi snakket faan meg ikke om noe annet xD
Da vi kom hjem, såg vi film, spiste godteri, satt på nettby, facebook og msn. Vi sovna vel i 5 tida, og jeg fikk vite at jeg hadde snorka...
Robin kom bort på lørdagen. Vi møttes med butikken, og det var ganske så kaldt ute. Min knæsjgrønne bukse lyste sikkert lang vei :P Da vi kom hjem satt vi og såg på film. En sånn film sånne småunger ikke sakl se på.. -.-" Iselin ble "foelska" da hun såg Robin. Det endte med han han hoppet ut av vinduet, for å så komme inn igjen. Men Iselin klarte å klemme han noen ganger før han gikk hjem. Da Renate hadde dratt, stod jeg, alice og Ann Kristin ved vinduet mitt og klorte av glassmaling. Fikk av en god del av den.

Sorry for at det ikke blir noen bilder, men vi glemte å ta bilder xP
Skriver mer senere :]

2 kommentarer: