torsdag 12. mars 2009

work all the time.. Or?

Siden jeg kom hjem fra skolen i dag, har jeg gjort husarbeid. Greit, ikke hele tiden, men nesten.

Jeg begynte med å ta utav oppvaskemaskinen. Så berte jeg opp klær som pappa skulle legge sammen når han kom hjem fra jobb. Mamma skulle på seinvakt, så jeg måtte fikse middag. Vi skulle ha fiskeboller, men vi hadde ikke poteter eller gullerøtter, og bare 1 boks med brun lapskaus så jeg tok sykkelen og sykla på butikken. Det kom litt regn, men jeg ble ikke så våt.

Da jeg kom hjem, såg jeg litt på TV.. Hadde bestemt meg for at pappa skulle varme opp den lapskausen. Etter middag øvde jeg på fela, og leste fort og gale gjennom leksene. Hadde ikke gym i dag, så jeg gjorde leksene da :P
Etter det støvsuget jeg hele huset. Og det var ikke lite heller! Nå har jeg nettopp dusja, og krøllene står til alle kanter. Skal legge meg nå, og slappa av. Har sittet litt på PC'n, og sett mer på TV, men ikke så mye.
KOmmer ikke bilde i dag, men i morgen blir det bilder ^^ Og siden det er fredag den 13 ser sikkert alle bildene like herpa ut xD

Natta ^^

2 kommentarer: