lørdag 21. mars 2009

Lørdag :)


Er en merkelig type, for å si det sånn. Våknet klokka 09.30 og det er ganske så tidelig.. Jeg sto opp, og lagde meg frokost. etter det så gikk jeg, Miriam og Iselin til Kroa. Vi kjøpte cola og gigaskillingsboller, med masse rosiner i.. rosiner er ikke noe godt, så jeg gidde alle til Iselin xP




Har ikke noe spess på meg i dag. Mørkeblå jeans, hvit t-shirt og umbro jakke. Den er digg å gå i ;] Håret mitt er litt flatt etter at jeg strittet det i går, så det såg ikke helt klokt ut i dag. Sitter nå å hører på Green day - Jesus of Suburbia. Har ikke tatt noen bilder i dag, så laster opp noen fra vinterferien, da jeg var fornøyd med håret mitt...

2 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en interesang blanding ;D
    men funker sikkert bedre å snakke, enn å skrive nynorsk.

    SvarSlett
  2. hehe, ja ;D Ny norsk er litt vanskelig å skrive.. Vi skulle skrive en artikkel, og der hadde jeg med noen ord saom var på bokmål xP

    SvarSlett